De bijdrage aan Almere City marketing (ACM) wordt vooral ingezet voor branding en promotie van de stad, om evenementen te stimuleren en de lokale VVV-vestiging te kunnen exploiteren
Beïnvloedbaarheid
Op korte termijn liggen aan deze bijdrage contractuele verplichtingen ten grondslag. Op de langere termijn is deze volledig beïnvloedbaar.
Communicatie & Marketing
bedragen x € 1 miljoen
lasten 2021
baten 2021
lasten 2022
baten 2022
lasten 2023
baten 2023
lasten 2024
baten 2024
v.algemene kosten
0,2
0,2
0,2
0,2
totaal
0,2
0,0
0,2
0,0
0,2
0,0
0,2
0,0
Het budget wordt ingezet voor het vergroten van kwaliteit en professionaliteit. Wij leveren een bijdrage aan het versterken van de communicatieve organisatie. En zijn wij in verbinding met de stad en de organisatie.
Beïnvloedbaarheid
Dit budget is beïnvloedbaar
Deze pagina is gebouwd op 02/01/2021 17:20:09 met de export van 02/01/2021 17:08:48