Programmabegroting 2021
portal

Paragrafen

Bedrijfsvoering

Wij streven naar duidelijke communicatie en een toegankelijke organisatie. Onder de noemer ‘digitaliseren met verstand’ geven we gehoor aan de ambitie uit het regeerakkoord. Daarin staat dat we onze digitale dienstverlening aan inwoners en ondernemers gaan verbeteren. Daarbij is belangrijk om snel te reageren op vragen van onze inwoners. De dienstverlening in ons Klant Contact Centrum (KCC) staat daarom niet stil en we zijn steeds op zoek naar verbetering. De telefoon blijft belangrijk voor het beantwoorden van vragen van inwoners en ondernemers. Corona heeft ook invloed op de dienstverlening. Het is ons gelukt om de telefonische bereikbaarheid op peil te houden. Het KCC is ook bereikbaar via chat. Doven en slechthorenden kunnen binnenkort gebruik maken van een doventolk. Op het gebied van vernieuwing sluiten wij aan bij het project GT-connect. Hier verstaan we de gemeentelijke telecommunicatie onder. Dit VNG-aanbestedingstraject zorgt voor functioneel passende en marktconforme telecommunicatiediensten. Het biedt nieuwe mogelijkheden om de dienstverlening te verbeteren.

Veel stadspromotie-activiteiten zijn niet doorgegaan in de eerste helft van 2020 vanwege corona of werden anders ingevuld. Dit gold vooral voor de activiteiten om de vrijetijdsmogelijkheden, waaronder de Almeerse cultuursector, bij een breder publiek onder de aandacht te brengen. Komend jaar zetten we volop in, mogelijk op aangepaste wijze gezien de corona situatie, om hier alsnog mooie stappen in te zetten. Veel aandacht geven we aan activiteiten die betrekking hebben op de Floriade. In aanloop naar de wereldtuinbouwtentoonstelling nemen we zowel Almeerders als het bredere publiek mee met diverse inspirerende activiteiten en uitingen.

Deze pagina is gebouwd op 02/01/2021 17:20:09 met de export van 02/01/2021 17:08:48